Formula 1: Η πίστα της Ίμολα συνεχίζει να γράφει ιστορία

Formula 1: Η πίστα της Ίμολα συνεχίζει να γράφει ιστορία

Όλα είναι έτοιμα για την επιστροφή της Formula 1, με την πίστα της Ίμολα να φιλοξενεί τον δεύτερο αγώνα υπό την ονομασία Γκραν Πρι Αιμίλια-Ρομάνα, όπως είναι γνωστό από την προηγούμενη σεζόν.

Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στην αγωνιστική δράση στην Formula 1 έχει ήδη αρχίσει, με την πίστα «Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari» να είναι έτοιμη να φιλοξενήσει το δεύτερο Γκραν Πρι Αιμίλια-Ρομάνα.

Ένας διάσημος αγώνα ο οποίος υπό την ονομασία Γκραν Πρι Σαν Μαρίνο φιλοξένησε τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1981 έως το 2006, με ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της ιστορίας του σπορ όπως οι Πικέ, Πρόστ Σέννα, Μάνσελ, Χίλ, Σουμάχερ και Αλόνσο να πανηγυρίζουν την κατάκτηση της νίκης.

«Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari»

Η πίστα της Ίμολα δημιουργήθηκε ως αγώνας δρόμου αμέσως μετά το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και φιλοξένησε τον πρώτο (ανεπίσημο) αγώνα Formula 1 το 1963, ο οποίος δεν μετρούσε στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Μπορεί να αποτελεί μία εκ των 23 διαδρομών που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, όμως η διαφορά της σε σχέση με τις περισσότερες είναι ότι η φορά της είναι αντίθετη από αυτή των δεικτών του ρολογιού, χωρίς να διαφοροποιείται αναφορικά με το αγωνιστικό μέρος.

Οι πιλότοι θα χρειαστεί να περάσουν από 12 αριστερές στροφές και 9 δεξιές στροφές, διανύοντας 4.909 χιλιόμετρα για να ολοκληρώσουν ένα γύρο στο «Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari», με την συνολική απόσταση του αγώνα να ανέρχεται στα 309.049 χιλιόμετρα, ή πιο απλά στους 63.

Ο θάνατος του Σέννα

Βέβαια κανένας δεν πρέπει να ξεχνά ότι σε αυτή την πίστα ο θρύλος της Formula 1, Άιρτον Σέννα, προσέκρουσε με το μονοθέσιό του σε μία τσιμεντένια μπαριέρα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά και να αφήσει την τελευταία του πνοή λίγες ώρες αργότερα σε νοσοκομείο της Μπολόνια, τον Μάιο του 1994.

Ο «Βραζιλιάνος Θεός», όπως τον αποκαλούσαν, βρισκόταν προς την στροφή Ταμπουρέλο, όταν έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και δεν πρόλαβε να αντιδράσει με αποτέλεσμα να οδηγηθεί με ταχύτητα 217 χλμ. την ώρα στον προστατευτικό τοίχο που υπήρχε.

Ο θάνατός του έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο για να γίνουν αλλαγές στο άθλημα και ειδικότερα στα θέματα ασφαλείας, με τις ομάδες να πιέζουν την Παγκόσμια Ομοσπονδία να λάβει δραστικά μέτρα και τον Νίκι Λάουντα να ηγείται της κίνησης αυτής.

Η επιστροφή στην Ίμολα

Σημειώνεται ότι το 2020 φιλοξένησε αγώνα της Formula 1 για πρώτη φορά μετά το 2006 με τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει την νίκη για την Mercedes και τους Βάλτερι Μπότας (Mercedes) και Ντάνιελ Ρικιάρντο (Renault) να συμπληρώνουν το βάθρο.

Ένας αγώνας στον οποίο οι Πιέρ Γκασλί, Εστεμπάν Οκόν, Tζόρτζ Ράσεκ, Κέβιν Μάγκνουσεν και Μαξ Φερστάπεν δεν ολοκλήρωσαν, με τον καθένα να έχει διαφορετικό πρόβλημα στο μονοθέσιό του.



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
Ποδήλατο Γιαννούλη
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline